Get 2 Card Jitsu Codes!

Hey guys!

How many of you ever wanted special cards like Sensei? They can have now!

I will put 2 card jitsu codes when I see 25 people on my website!

Card Jitsu Code 1: TCG2RNYTXP2BX7NK

Card Jitsu Code 2: TCG2RNZ2QYQ89FQF

That’s all for now! 

Waddle on and have fun!

Thank – You!

About these ads

137 Responses

  1. :D hi its Yo MaMa DuDe :D

  2. Hi! I hope I get one of the codes…

    -Fish-

  3. Awww… I can’t wait! I see you zeosony visiting my site :D

  4. cant wait for codes.

  5. He he!

  6. Zeo? When you going to post the codes?

    -Fish- (Plz be soon)

  7. Also.. You know your ‘click here’ logos can I use it for my site? U can see it on cp font page..

    -Fish-

  8. Sure!

  9. Thanks… Hmm.. DO I have to give you credit?

  10. No! Have fun!

  11. Zeosony? Hi… lollll

  12. Hey! Lol

  13. So.. WHen you gonna post the codes?

  14. When he gets 25 people

  15. Wow just 3 already

  16. LOL, He could wait all day.. We had 8 people on.

    -Fish-

  17. Anyways… You probably will get 25! Good Luck :D ;-)

  18. Lol yeah! He’s got a good shot at it!

  19. Cool.

  20. tell lots of penguins on club penguin to go to zeosonycp

  21. ooooo
    cant wait

  22. awesome. looking forward to it.
    remember to mention how to put the codes in too.

    Thanks mate :D

    Toffee

  23. cmon

  24. im here lol

  25. C’mon, waiting!

  26. we want teh code!!!

  27. HI i hope i get da codes

  28. thanks you sooo much

  29. Uh! I missed the code by about 10 mins!!! URGH!!!! Oh, Well there be other times…

    -Fish-

  30. your codes have already been used!!!

  31. They were given on this post long ago. Do you think anyone will leave some for you?

  32. thanks, butwhere do u put the codes

  33. how can I get unused codes?

  34. give me codes everytime before they are used

  35. Where do I type the codes for my cards?

  36. I can do it for you if you are in problem.

  37. Pleez give me an unused card jitsu code

  38. DUDE THE CODES DONT WORK!

  39. They are used by other people before you!

  40. SOMEBODY PLEASE TELL ME THE CODES

  41. Hello…the codes are used…

  42. i really want more card mine stink and i also want membership

  43. dg

  44. wrong code

  45. can you give us more please

  46. you rock

  47. i need more new cards

  48. you rock

  49. can we have more codes

  50. plese

  51. your codes are used put new ones

  52. this sucks theres about 30 people have coments

  53. anyways

  54. god this wepsit e beeeeeeeeeeeppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

  55. 47 people including me jave done comont way more then 25! rofl lol[

  56. Please email me a not used code at butlergerard66@yahoo.co.uk

  57. how do I use the codes

  58. on my club penguin acount it just says you have already used this code for some reason.

  59. and i really want a code!

  60. OMG PLEASE GIVE ME ONE PLLZZZ

  61. Hello! I have been on Club Penguin for 7 years and not yet acquired one of your codes. I was wondering if you could let me have one, as all the other codes have been previously entered. Please, as I have been viewing your blog for so long now, can I have one of the Club Penguin Card-Jitsu Codes?

    Thank you for your time, Zeosony!

    -Joseph Hilditch

  62. the codes dont work . thanks for nothing

  63. GIVE ME UNUSED CODES PLZ!!!
    WHERE CAN I GET THEM???

  64. how do you use the codes

  65. the codes WORKED, someone alreadi submitted them to clubpenguin and got the cards. DUH!

    love yoour website. keep the posts coming!

    http://krissiclubpenguin.wordpress.com/

    You know ya wanna click that link!

  66. get new cards by buying clubpenguin card game and there you will get new cards codes

  67. I dont know why u just put on 2 codes on !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?

  68. SORRY but it did not work

  69. year man i got 6 codes but dis dunt work mate

  70. boom boom pow man wikk you idiot

  71. yeah thanks 2 u i unlocked better cardjistu cards!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D email me for weekly cheats at Gyles21@live.co.uk

  72. send me a code that has not been used please

  73. Can u give some true codes??

  74. thşs car jitsu code is entered

  75. i really need a code badly

  76. it dont work

    if anyone knows how to, tell me

  77. i think the card are GREAT i evan have some

  78. When I type he codes in it says they have already been used

  79. Inapprorivate Message

  80. no no this website is very very good

  81. i love this website it’s cool lol

  82. I love CP!

  83. I tried them and they don’t work

  84. the code dosent work u know

  85. i need new cards

  86. they don’t work bcuz they’ve already been used

  87. heyyy when i tried those cards it said i already had them. I DONT KNOW WHY!!!!

  88. plz email me a code at casuper754@hotmail.com.over 100000.99999999999999999.77777777777777777777.8888888888888888888.55555555555555555 thosand people have codes

  89. Hey can u email me a card jitsu code
    bermudez2424@yahoo.com

  90. the codes r already used i am sooooo sad now Y? Y?

    Y?

  91. Meow…Poop œ∑´®†¥¨ˆøåß∂ƒ©˙∆˚¬Ω≈ç√∫˜µ≤

  92. POOP *sniffs* mmmm….yummy…. brown and delicous…with a little bit of green….

  93. please e-mail codes the do work at rhysh.1998@hotmail.co.uk

  94. these codes aren’t working

  95. haa haa i got both codes in befor any of you loosers

  96. my dads da boss of club penguin and im rockhopper and aunt arctic so thr if you send me a question (aunt arctic wich is meee) saying the code: YTS6567HISGunlock,? I will send back: 1000 cions a feather hat and 4 cards for card jitsu (if your a ninja and i will know) hope it helps xx

  97. wow thnx that really worked pool997 thnx soooooo much im using da cards and da coins and im wearing tha kwl feathr hat

  98. dont mention it remember da code for aunt arctic wich is me is : GNGYRDX12345678910UNLOCKitems bi xx

  99. thanks pool997 it worked, xx

  100. Get more codes! They have been used don”t get sucked in!!!!!!!!!!!!!

    By the way my name on runescape is godwars sim and on club penguin its clue 96!!!!!!!!!!!

  101. sorry bout last comment but me e mail is rhysh.1998 @hotmail.co.uk

  102. it dont work men

  103. plz its allready used

  104. i need help can you send me and unused card jitsu code for my other penguin i need to take the fast path

  105. plzz can u send me a unused jitsu card i really need one

  106. please send me unused codes penguins anything my email is lauren-adian@hotmail.com
    you no u wanna email stuf 2 me

  107. reject the codes dont work because uused the! arhhhhhhhhhh! dam u! o well thnx for trying to help i suppose u deserv some credit

  108. Zeony, I don’t live in USA, Australia, Canada OR Europe, so I have no access to card-jitsu codes(This IS the truth), could you send me about 3-5 codes at flame3@zapak.com?
    I hope you take some time off and send me a few codes.
    Yours sincerely
    Ruddy

  109. give us number codes

  110. OMG the codes have already been used put new ones up

  111. this is stupid. 2 codes theres like 10000 people its impossible to get em

  112. yeah can usend me cards i cant get them send me at least 5….i live in china and im serious i really want some send me them at nicksowders88@gmail.com

  113. Dude…….. i tried getting the code it dont work no more cuz once u use it, it makes in not work anymore. Sorry.
    :[ :(

  114. :S

  115. These STUPID codes have been used like 1 millioon times and NOW they don’t work! Put NEW codes up or people will be annoyed alot more.

  116. please a code for i have code not used one

  117. my gosh you guys are selfish.
    HE already used them!
    Once he uses them, they are then invalid.
    You guys are selfish by asking him to repost new ones.
    That’s his money, and there are tons of people who want it.
    To satisfy all of you, he would need to spend hundreds of dollars, so quit being selfish and buy your own, with your own money!

  118. i met sensi it was a great feeling he told me everything from what the volcano means to why its there

  119. email me some codes you havent put on your website once you have readen this.

  120. PLease E mail a few please at Mjb720@comcast.net

  121. wow faget dat is not real

  122. how do you get unused codes ??

  123. i live in iceland i can buy a card it’s a toys a rus here but sure it not on sele can you semd my a code you just click on gestabók and whrite a code this is icelandic wed side but how ceres blog.central.com/13245 or in email

  124. I TYPED IT IN AND IT SAID ITS AREADY USED HOW GAY IS THAT

  125. can’t get them cos’ they are already used. how can i beat the sensei? it’s impossible!

  126. i have a free cp member. email me and i will tell you the person and the pass. Dont worrie it will be paid for. its rare and its a girl. it has pom poms, rare blue swim suit, the pig tails, sry it dosnt have the penguin band jackets, but its really rare and its really cool but u cant type wut u want in it :( im sry just email me at

    p.j.brat@hotmail.com

  127. email me plz plz plz

  128. if u like really rare members email me at p.j.brat@hotmail.com and ill give u the name and the pass

  129. It dosen’t work because it is already been used

  130. please will you give one of them to me please:(

  131. plz plz plz send more codes i dont have any belts
    i want to beat the sensi

  132. Your website said these were unused.And it said the codes were used.

  133. mmmmmmmmmmmm milk

  134. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  135. how do you get the cards?

  136. thanks i couldn’t get these codes at home

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 32 other followers

%d bloggers like this: